Zapoznaj się z klauzulą informacyjną RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO” informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Firma PBN Invest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-662) przy ul. Świeradowskiej 47.
Z administratorem danych osobowych, w sprawie ochrony swoich danych osobowych, można skontaktować się:
a) za pomocą poczty tradycyjnej wysyłając ją na adres: 02-662 Warszawa, ul. Świeradowska 47
b) poprzez pocztę e-mail: sekretariat@pbninvest.pl
II. Cele i podstawy przetwarzania
Państwa dane będziemy przetwarzać w celu:
- wykonywania łączącej nas umowy lub w celu podjęcia działań na Państwa żądanie, jeszcze przed zawarciem umowy (art. 6 ust 1 lit. b RODO),
- wypełnienia obowiązków podatkowo-rozliczeniowych i księgowo-sprawozdawczych, gromadzenia danych pracowniczych w teczce osobowej (art. 6 ust. 1 lit. C RODO) ,
- prowadzenia windykacji należnych nam roszczeń, co jest realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (art. 9 ust. 2 lit. f RODO),
- realizacja naszego prawnie usprawiedliwionego celu, jakim może być obsługa korespondencji, tworzenie zestawień i statystyk, marketing naszych usług, przesyłanie ofert, informacji handlowych i marketingu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- rozpatrzenia Państwa aplikacji o pracę, lub jej przechowywania na Państwa życzenie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO).
III. Odbiorcy danych
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:
- upoważnieni pracownicy oraz personel Firmy PBN Invest Sp. z o.o.,
- nasi dostawcy oraz firmy współpracujące z nami czyli podmioty, z którymi współpracujemy łącząc produkty lub usługi (podmioty odpowiedzialnym za: obsługę Klienta, rozpatrywanie reklamacji, działania marketingowe, sprzedaż usług, działania windykacyjne, spedycję),
- podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa, w tym Urząd Skarbowy oraz organy administracji publicznej.
IV. Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu, aż nie wycofają Państwo swojej zgody na ich przetwarzanie.
W zależności od łączącej nas relacji, Państwa dane mogą być przechowywane, w takim zakresie w jakim jest to niezbędne dla realizacji celu, dla jakiego zostały zebrane i tak, dla dokumentowania umów i zleceń przez 5 lat, dla danych pracowniczych 50 lat od ustania zatrudnienia, dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń będzie to okres do przedawnienia roszczeń (najczęściej 5 lat), gdy wystawiliśmy Państwu fakturę lub otrzymaliśmy ją od Państwa przez okres 5 lat licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym faktura została wystawiona.
V. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z przepisami RODO, przysługuje Państwu prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
VI. Informacja o wymogu i dobrowolności podania danych osobowych
Podanie przez Państwa swoich danych osobowych jest dobrowolne.
W przypadku niepodania tych danych, administrator może odmówić realizacji działań (wykonania umowy).